Kingpin
kompletní návod



TIPY aneb JEŠTĚ NEŽ ZAČNETE:


- První věc, nad kterou byste se měli zamyslet, je volba obtížnosti. Kingpin je na tom podobně jako Aliens vs. Predator, a přestože zde můžete ukládat kde chcete (i když na AVP už vyšel save patch), rozhodně to není procházka jako třeba Quake nebo Unreal. Obtížnost Easy je zhruba na úrovni Hard v jiných hrách, takže na to myslete od počátku. Naštěstí už první level patří mezi tužší, takže se můžete snadno vrátit ;-). A nejtěžší Real je jen pro největší tvrďáky.

- NPC postavy reagují podle vašich odpovědí (pozitivní, negativní - viz nastavení ovládání) a podle zbraně, kterou držíte. Proto je vhodné ji schovat za záda, snažit se konverzovat pozitivně a teprve v případě nutnosti použít násilí. Postavy ve hře nejsou jen jako budoucí mrtvoly, často je důležité získat od nich informace či jejich pomoc v boji proti přesile (ta je především ve vyšších obtížnostech neocenitelná).

- A když už postavu zabijete, nezapomeňte jí prošacovat (skrčte se a stiskněte "use") - většinou mají u sebe nějaké peníze. Totéž čiňte se soupeři. Za "vydělané" peníze si můžete dokoupit potřebné zbraně, munice či energii a toho by byla škoda nevyužít.

- Najmete-li si nějakého kumpána, pamatujte, že čím déle vydrží, tím více vám pomůže. Na status baru vydíte stupeň jeho poškození - necháte-li jej chvíli vydechnout (tlačítko negativní reakce), postupně se vyléčí. I když to není hned, pár minut se vyplatí počkat.

- Pokud jste hráli a dohráli demoverzi, vězte, že první část hry je sice zpočátku totožná, některé předměty jsou však rozmístěny jinde a později se značně liší i design úrovní a tedy i způsob dokončení. Návod je pochopitelně pro plnou verzi.

- Prakticky po čas celé hry se ve hře vyskytují krysy, které pomalu ale jistě ubírají energii. Nemám je rád a nelíbí se mi jejich obtěžování, ale to je tak vše co s tím můžeme dělat. Bacha na ně - občas se vyplatí je zastřelit, obzvláště máte-li dostatek munice.

- Jednou z nejužitečnějších zbraní je plamenomet. Má velkou spotřebu a poměrně nízkou účinnost, ale protivníkovi znemožní útok, takže jej pak můžete snadno zasáhnout jakoukoliv zbraní bez nejmenšího zranění. Šetřete municí, vyplatí se to!

- Tak jako většina současných 3D her i Kingpin má lokální poškození. Tělo je rozděleno na 15 sekcí a například střela do hlavy je několikanásobně účinnější než střela do nohy či ruky. Ctěte toto pravidlo a snažte se mířit do hlavy.

WALKTHROUGH:

Začínáme

Tyčí rozbijte plot za vámi a uvnitř budovy seberte munici do pistole. Zpět ke startu, pokračujte průchodem, nikoho si nevšímejte, až narazíte na prvního houmlesáka. Za jeden dolar vám nabídne lepší zbraň (zdravíme Half-Life), nejdříve si však na ni musíte vydělat. Opodál zabijte chlapíka a jeho děvku, seberte jim peníze (skrčit se a "use") a kupte si onu zbraň. Pokud chcete, můžete prodavače zabít a dolar si vzít zpět. Na rozcestí se dejte doprava, ještě předtím si všimněte ožraly, bude se kupodivu hodit. Za chvíli se dostanete na prostranství, kde jsou ozbrojení hlídači, proti kterým nemá s téměř holýma rukama význam bojovat - počkejte si tedy za rohem, a až budou hlídači zaujati rádiem (ve chvíli, kdy je nejhlasitější), proběhněte do vzdálenějších dveří nalevo. Pokud si vás všimnou, rychle utíkejte skrz další dveře dále a schovejte se za bednami. Zde vylezte po žebříku nahoru a za bednou seberte peníze.

Dveřmi pokračujte dále, vyjděte po schodech, nalevo na polici si doplňte energii a v kanceláři zabijte dalšího chlapíka. Seberte mu vatu, dále láhev a svítilnu. Do sejfu se zatím nedostaneme, rozbijte tedy průchod a prolezte na druhou stranu. Dostanete se do chodby, kde je východ jednak na prostranství s ozbrojenými hlídači a jednak do skladů A a B. Nejprve se podívejte do áčka, kde zabijte strážného a seberte mu peníze. S pomocí malé krabice (přitáhnout jí můžete tlačítkem "use") vyskákejte k větrací šachtě, kterou proskákejte do skladu B. Tam naleznete jakousi věc, kterou budete moci později výhodně prodat. Nezapomeňte zde ani munici a energii a pak již zbylými dveřmi pryč (opět při hlasité hudbě hlídačům utečte). Na rozcestí rovně, do obchodu doleva a vymněte onu věc za pistoli. Nyní se vraťte ke stráži a konečně to s nimi zúčtujte (pokud na to nestačíte, můžete si najmout frajera stojícího před obchodem). Odměnou je brokovnice - nyní konečně k onomu opilcovi, který vám za láhev whisky překvapivě prozradí kód k sejfu. Za sto dolarů si můžete koupit spoustu věcí, doporučuji především úpravy pistole, se kterými bude gang drsňáků za rohem u obchodu hračkou. Pak po schodech dolů a do dalšího levelu.

Stoka a bar

Tentokrát pro změnu krátká a víceméně snadná úroveň - po vstupu do stoky si všimněte modrého nápisu na zdi a značek 1 a 2 po stranách. Vydejte se vpravo, zabijte pár chlapíků a vejděte do prvních dveří napravo. Zde sice najdete hned několik soupeřů, odměnou vám však budou slušné finance po kapsách, brokovnice a především energie. Vraťte se do stoky, pokračujte stále doprava až k místu s cedulemi 3 a 4 a žlutými cedulkami "Street Access", které následujte. Dejte se doprava na ulici, kde se potlouká Lamont se svým psem a svou děvkou. Prozatím si ho nevšímejte, vejděte do baru, zaplaťte vstupné a rovnou na záchod. Tam vám jeden týpek nabídne hory doly, když mu vrátíte hodinky, které mu ukradl Lamont. Běžte ho tedy včetně jeho psa (nezapomenout prošacovat :-) a jeho dámy odprásknout (můžete si najmout pár ostrostřelců z baru) a hodinky vraťte skutečnému majiteli. Dostanete klíč - nyní se vraťte na začátek úrovně a namísto doprava k baru se vydejte rovně. Po schodech nahoru, v popelnici naleznete lékárničku a vejděte do dveří s nápisem "Roof Access". Vyjděte na střechu, a ještě než vejdete do dveří na druhé straně, s pomocí krabice vyskočte pro munici a energii. Nyní vstupte...

Postupujte dále, až se dostanete ke dveřím s poničeným oplocením. Narozdíl od dema tam tentokrát nemůžete, takže jděte rovně. V malé místnosti se napakujte energií a vyskákejte do větrací šachty. Na druhé straně rozstřílejte karbaníky. Za dveřmi se vydejte vlevo a na konci chodby vpravo. Zabijte nájemníka, a v ledničce naleznete sto peněz. Nyní zpět a do dlouhé chodby nalevo, východ je na konci napravo, nejprve je však třeba odstranit ochranu.

Vůně ulice, krve a motoru

Za dveřmi opatrně sejděte dolů po zničených schodech a na ulici neméně opatrně zlikvidujte bandu ozbrojených chlapíků (nezapomeňte na peníze). Vejděte do jejich sídla, dejte se hned prvními dveřmi doleva, po schodech nahoru a v jakémsi skladu si doplňte energii. Zpět dolů, vlevo po schodech nahoru a po římse přeskočte do protějšího domu. Tam si doplňte z police energii, ale především stiskněte páku, která vám otevře dveře u plotu na ulici, kam hned skočte z okna zpět. Zastřelte smečku psů a podchodem projděte na ulici, odkud vedou tři východy. Nejvzdálenějším byste se vrátili ke zničeným schodům, prostřední ukrývají energii a my se vydáme po schodech do třetích a dalšími dveřmi vlevo dále.

Vejděte dveřmi za rohem do garáží, zbavte se psů a jednoho hlídače a skočte dolů pro energii. Nahoru se dostanete po stisknutí páky, čímž si uvolníte žebřík. Pokračujte chodbou a na vrakovišti seberte z poslední řady vlevo baterii, která je třeba ke zprovoznění motorky. Ta se nachází naproti baru, kam se nyní musíme dlouhavě vrátit. Na cestě vás budou ohrožovat ozbrojení chlapíci, to však vůbec nevadí - alespoň neproděláte. Nasedněte na motorku a hurá do další části.

PoisonVille a sejf

Od tohoto okamžiku budu stručnější, takže zapojte fantazii - hned po startu po vylezení ze stoky zahněte doleva a vyjeďte výtahem nahoru, máte-li však málo energie, raději si ji běžte koupit do obchodu, který naleznete za rohem napravo, popřípadě ji můžete zadarmo sebrat v místnostech na cestě k baru. Po vyjetí výtahem pokračujte továrnou dále, až narazíte na žebřík, použijte jej, a po odsunutí bedny od větráku vylezte na střechu. Přeskákejte na druhou stranu a seberte plamenomet. Seskočte na ulici a pokračujte dále, naproti v kanceláři rozbijte okno a po bednách si doskákejte pro brnění. A zase o dům dál. Zde si povšimněte elektrického zdroje, ke kterému se ještě vrátíte, nyní však zamiřte k sejfu, kde ze stolu seberte klíč a vraťte se na začátek úrovně k místu, kde jste vylezli ze stoky.

Nyní konečně do baru, kde si nejdříve popovídejte s Louiem (bílá košile), který vás požádá, abyste vybrali právě onen sejf. Doporučí vám výborného komplice (hned u dveří do baru), který za 50 babek sejf otevře. Najměte jej, doveďte k sejfu, kde však ještě předtím poblíž vypněte elektrický proud. Příkaz k akci probíhá tak, že nejdříve dáte příkaz special order (standardně tlačítko "Q") a poté ukážete na sejf a stisknete tlačítko activate (standardně "F"). Poodstupte, vyberte sejf a obsah doneste Louieovi, od kterého za odměnu dostanete klíč od dveří za chodbou u prodavače zbraní.

kingpin1l.jpg (3044 bytes)   kingpin2l.jpg (3678 bytes)   kingpin3l.jpg (3073 bytes)

Blanco Industries

Hned po vstupu do úrovně se dejte doprava a skrz troje malé mříže se dostanete do malé místnůstky s municí, energií a dvěmi součástkami, které za chvíli budete potřebovat. Vyjděte ven (na první pokus se mi dveře neotevřely, zřejmě bug - takže opakujte) a nyní už normální chodbou až na rozcestí. Zde se vydejte doprava a po zabití všech nepřátel zpět doleva do místnosti označené jako "Pump Room". Zde vložte ony součástky tam, kam patří, a vraťte se zpět k velkému, nyní již napuštěnému bazénku. Tím se ovšem také vypustil předtím napuštěný prostor kousek od startu, kde - jak jste viděli v animaci - leží mrtvý hlídač. Tomu nyní bez obav odeberte klíče, kterými si v místnosti s napuštěným bazének otevřete dveře. Nyní již jen zbývá vysunout lávku a přejít ji.

Na konci chodby si přivolejte výtah, vyjeďte nahoru a zabijte vše, co se hýbe. Po žebříku nahoru, za dveřmi na křižovatce doleva a doplnit energii a munici. Zpět na křižovatku a tentokrát rovně. Za dveřmi si spusťte jakýsi mechanismus (snad čistička?), po kterém přeskákejte na druhou stranu a dejte se do dveří napravo. Nevím jak vám, ale mně tyto lokace připomínají Half-Life. Běžte přímou cestou stále dál přes krátké venkovní prostranství, až se dostanete k velkému šéfovi. Pravděpodobně vám ujede, hra však nekončí, takže netruchlete.

Hledáme a mstíme Lízu

Po nádherné animaci vstupte a po zabití prvního zoufalce s tyčí se vydejte doprava. Prvními dveřmi zpět dovnitř, po schodech nahoru až na konec a zpět ven. Po chvíli narazíte na několik hlídačů, které zabijte a za dveřmi skočte do vody. Zde tyčí umlaťte utopeného hříšníka, ze kterého vypadne klíč. Vylezte zpět nahoru a po žebříku ještě výše, napravo je obchod, nalevo cesta dále. Na konci se dejte nejprve do pravých dveří, kde najdete balík s padesáti dolary a granátomet (právě k těmto dveřím je potřeba ten vylovený klíč), teprve pak do baru. Vzadu na záchodě zjistíte, co se stalo, a s pomocí jednoho z přihlížejících se vydejte na úplný začátek úrovně, kde se vydejte po molu až dozadu. Vejděte.

Místnost vystřílejte, v patře seberte brnění a energii a pokračujte dole dveřmi dále. Na lodi seberte Lízinu hlavu (bezva happyend) a vraťte se do baru na záchod. Zde ukažte hlavu zoufalci, kterého pak přiberte do party (pokud vám ten první nezemřel v boji, samozřejmě) a opusťte bar. Vydejte se k žebříkům a dosud zavřenými dveřmi na druhé straně mola pryč do dalšího levelu. Zde doprava, u nákladního vozu doprava a po vylezení po žebříku a schodech pro změnu opět doprava. Hned za rohem však konečně dveřmi doleva na čerstvý vzduch, po schodech sejděte dolů a za rohem nastupte na loď. Zde vystřílejte nebývale silnou sebranku (včetně té střílející z druhého patra) a pak vejděte do dveří na pravé straně (já problémy neměl, ale prý ne všem se v tu chvíli dveře otevřou - tento bug snadno přeskočíte cheatem).

Das Boot

Za prvními dveřmi vlevo se skrývá munice a energie, poté seskočte po žebřících do podpalubí až na křižovatku se dveřmi s nápisy Security a Storage. Vejděte do těch prvních, doplňte si, co ještě chybí, a vraťte se o kousek zpět do dveří s nápisem Engine Room. Nyní už nezbývá, než si dát podle varování o epilepsii desetiminutovou pauzu, nadechnout se a dobře mířit. Na konci vás čeká jen o málo tužší šéfík, který je příjemným rozptýlením po desítkách "normálních" protivníků. Až bosse zdoláte, pokračujte po žebříku pryč a zpátky na pevnou zem.

Steel City

V baru se od barmanky dozvíte, že jejího bratra Davida drží jako vězně v továrně. Vydejte se až na konec cesty, kde vejděte dovnitř. Továrnou se probíjejte stále dále, není to snadné, někteří nepřátelé už mají plamenomet, takže opatrně. Až se dostanete na střechu, přeskočte na druhou stranu a seskočte dolů na stranu, kde jste ještě nebyli. Uvnitř po zničených schodech nahoru, zde narazíte na malý sklad s municí a především energií. Nyní seskočte dolů a znovu projděte dveřmi tam kde už jste jednou šli až po dlouhých schodech nahoru ke žhavým kotlům. Zde seskočte (musíte počkat až se zavřou dveře) a mezi kotly projděte po schodech dolů do dalšího levelu.

Až vyjedete výtahem o kousek vzhůru, dejte se dolů doleva, kde vás už čeká David. Pokud jste dobře poslouchali rady všech dělníků a nezabíjeli je, víte že David si umí snadno poradit se zavřenými zámky. S jeho pomocí tedy můžete (ale nemusíte) otevřít dveře s nápisem “keep out” za nimiž vás čeká nová (super účinná) zbraň a pár dalších bonusů. S Davidem se vydejte dále, dostanete se ke dveřím, které nejdou otevřít. Zanechejte ho tady, tlačítkem si zvedněte kotel a opatrně přeskákejte na druhou stranu. Zde dalším tlačítkem aktivujete jeřáb, přeskočte na panel a z něj na druhou stranu, kde si vlevo uvolníte dveře, které předtím nešly otevřít. Opět s Davidem jděte dále (napravo od jeřábu). Hned za rohem si budete muset opět poradit se zavřenými dveřmi, tentokrát však oklikou větrací šachtou. Pak už bez problémů z továrny pryč a do baru, kde dostanete klíč a můžete si najmout jedno drsné děvče.

Klíč patří do dveří od továrny, za nimiž jsou kanceláře. Ty vystřílejte a pokračujte opět do továrny, kde vás čeká tuhá obrana, na kterou se posila určitě hodí. V zadní místnosti pak v patře rozstřelte barely a po mostu vyšplhejte vzhůru a dále přímo do dalšího levelu. Tam se nejprve podívejte do dveří s nápisem “keep out”. Něco energie a především raketomet jistě přijdou vhod. Jděte dále do dveří nalevo (kolejiště zatím nechejte být) a zde vystřílejte všechny včetně dalšího bosse a hurá na vlak.

kingpin5l.jpg (3343 bytes)   kingpin4l.jpg (4183 bytes)    kingpin6l.jpg (4047 bytes)

Cesta do Radio City

Teď už začíná jít do tuhého a taky toho nejlepšího co Kingpin nabízí. Nejprve se však musíme do města dostat - mezi odpojte vagón a uvolněnou cestou projděte. Zde seberte kolo, které nasaďte v podzemí na příslušné zařízení a otevřete si průchod do kanalizace. Tou projděte až se dostanete ke kolejím na most, kde proti vám vyjede vlak - schovejte se ve výklenku na druhé straně mostu. Běžte proti směru jízdy, projděte první tunel a skočte do vody (je to vůbec voda?) nalevo. Nechte se unášet proudem a na konci si přisuňte bedničku, vyskočte po poničených schodech a přejděte na druhou stranu, kde po stisknutí páky pokračujte proti směru jízdy vlaku dále (vlak jezdí v pravidelných intervalech, pozor na něj). Na prostranství za druhým tunelem také nezapomeňte vyskákat po bednách napravo, odměnou je energie a munice. Nyní již do třetího tunelu, kde využijte až třetí odbočky napravo. Vejděte do dveří a nabalte se brněním a energií. Nyní konečně ven z tunelu a doleva skrz několik dveří a pák do dalšího levelu.

Ocitáte se ve skladu - napravo vyšplhejte po žebříku a pákou přivolejte jeřáb, po němž přeskočte nalevo a dveřmi pokračujte dále. Protože dveře přímo před vámi nefungují, musíme to vzít přes odstaviště vagónů - vylezte po žebříku na prostředním (který mimochodem ukrývá dvě bedny s brněním) a přeskočte ke dveřím. Za nimi vás po chvíli čeká další odstaviště, na kterém musíte opět jeden z vlaků odpojit a vylézt po žebříku na jeho boku na střechu, ze které přeskočit již bez potíží přeskočit na potřebné místo. Zde máte dva východy. V pravém je třeba opět onu červenou “věc”, v levém jsou zdánlivě nepotřebné bedny a především háky. Pozorně se podívejte na strop, podle potřeby hněte s háky a vylezte do patra, kde najdete “věc”, kterou pak vložte na místo kam patří. Vylezte po žebříku, přejděte přes lávku a pokračujte dále až do dalšího železničního tunelu. Z něho se dostanete opět na nástupiště, kde je třeba vagón na poslední koleji posunout vpravo tak abyste se dostali tím uvolněné chodby. Tam vás čeká, jak jinak, další překladiště (na koleji nalevo je v opuštěném vagónu nějaký ten bonus), kde vzadu ve skladu nalevo stisknete páku, abyste se dostali do skladu napravo, kde je boss a také Radio City ...

Radio City

Hned na začátku vyjeďte po schodech a promluvte s dvěma týpky (nestřílet!). Jsou ochotni se k vám přidat, když zabijete tři chlapíky v podzemí jen s použitím tyče. Jejich nabídku přijmout nemusíte, ale vřele to doporučuji, protože dostat ony tři houmlesáky v podzemí je daleko snazší než osamoceně projít zbytek města. Pokud přijmete, dejte se vlevo, stiskněte tlačítko, větrací šachtou projděte do podzemí a po souboji se vraťte k týpkům po trubkách na zdi. Přidají se k vám a můžete dveřmi pokračovat dále. Ve městě se na křižovatce dejte doleva, vyčistěte ulici a vraťte se na druhý konec, kde přeskočte po žebříku nahoru (po prádelní šňůře můžete také pro energii) na střechu. Sejděte po schodech, na křižovatce se dejte doprava a na římse (pokud byste předtím ulici nevyčistili, byly by problémy) stiskněte tlačítko. Seskočte dolů, za rohem vylezte na jinou římsu a po mostu přejděte na druhou stranu ulice. Stisknuté tlačítko vám otevřelo dveře, takže jděte dále a za další lávkou stiskněte páku, která vám otevře dveře do dalšího levelu.

Hned na začátku doporučuji odstavit “spolupachatele” a na konec ulice pokračovat sólo. Zde vejděte do dveří, po schodech nalevo dolů pro energii, pak po schodech nahoru. Po billboard přeskočte na střechu, pak na druhou stranu ulice na římsu, kde na konci stiskněte páku a po lávce přeběhněte na druhou stranu. V chodbě nejprve doprava pro komplice, pak vlevo výtahem dolů. Zde se dejte chodbou doprava a na konci, ještě než se dáte do několikapatrových schodů, rozstřílejte dveře u muničního skladu. Vykráčejte po schodech a na ulici se vyhněte zvonící telefonní budce (nebo si raději uložte hru a vyzkoušejte si telefon vzít, přišli byste o kus Kingpinu;-) a jděte dveřmi v “trubce” nahoru, kde vstupte do baru. Tam v místnosti pro karbaníky kupte za 50 babek vstupenku a vraťte se ke zvonícímu telefonu. Nyní můžete projít dveřmi v plotu a za rohem přeskočit do stoky vedoucího k dalšímu levelu.

Vylezte ze stoky a ještě než vejdeme do centrální věže (budova uprostřed), kde se odehraje finále, jděte ke garážovým dveřím na místo odkud jste byli ostřelováni raketami. Najdete za nimi muniční sklad. Nyní však již nic nebrání vstupu do budovy - snad kromě hordy nevděčných gangsterů.

Finále

V budově zakrátko narazíte na dva výtahy, které však nepoužívejte, ačkoliv ten pravý můžete přivolat. Použijte zadní schodiště, po jehož cestě totiž narazíte hned na dva muniční sklady. Nahoře vás čeká první větší souboj s bossovým poskokem (je to takový ten se zelenou bundou a žlutými rukávy) - až ho dostanete, otevře se levý výtah, který použijte. Nahoře se dejte nejprve doleva, v nižším podlaží si doplňte munici případně energii, pak se vraťte a napravo se pusťte do bose. Zde je už každá rada drahá - hodně štěstí a nashle u dalších 3D akcí ...

CHEATY:

nesmrtelnost, immortal,
létání a procházení zdmi, noclip,
doplnění energie, zbraní a munice, give all
doplnění konkrétního předmětu, give x, např. give watch (key, battery ...)
doplnění munice, give ammo
doplnění maximálního brnění, give armor
peníze, give cash x,
doplnění plynu do plamenometu, give gas x (neudáte-li číslo, přidá 50)
doplnění granátů, give grenades x (neudáte-li číslo, přidá 3)
doplnění raket, give rockets x (neudáte-li číslo, přidá 5)
doplnění nábojů do pistole, give bullets x (neudáte-li číslo, přidá 20)
doplnění nábojů do brokovnice, give shells x (neudáte-li číslo, přidá 10)
doplnění zdraví, give health x (neudáte-li číslo, přidá maximum)
přidání všech vylepšení zbraní, give mods
přidání všech zbraní, give weapons
přidání specifické zbraně, give x (jména zbraní: crowbar, pistol, shotgun, tommygun, heavy machinegun, grenade launcher, bazooka a flamethrower)
přeskočení do konkrétní mapy, map x (jména map: bar_pv, bar_rc, bar_sr, bar_st, bar_sy, bike, idiot, kpcut1, kpcut3, kpcut4, kpcut7, kpdm1, kpdm2, kpdm3, kpdm4, kpdm5, pawn_pv, pawn_rc, pawn_sr, pawn_sr2, pawn_st, pawn_sy, pv_1, pv_b, pv_boss, pv_h, rc1, rc2, rc3, rc4, rc5, rcboss1, rcboss2, sewer, sr1, sr2, sr3, sr4, steel1, steel2, steel3, steel4, sy1, sy2, sy_h, team_pv, team_rc, team_sr, ty1, ty2, ty3, ty4

LINKY:
http://www.urbangangsta.com ... oficiální US stránka hry
http://www.planetkingpin.com/ ... fanouškovská stránka Kingpinu
http://www.gangland.org/ ... další kvalitní fanouškovská stránka Kingpinu
http://www.quake.cz/KONKUR/kingpin/kprec.htm... recenze na Quake-CZ
http://www.jaydee.cz/reviews/kingpin/default.htm ... česká recenze na serveru Jaydee.Cz

Bludr
16-07-1999 | 23:10

Zpět na hlavní stránku...

Copyright (c) Jan Modrák, Quake-CZ 1996-1999
Design by Teether & Pittbull